Трибуна

Алматы
C
» » Макс Боқаевтың анасы: Неге үнсіз отырсыңдар?!

Макс Боқаевтың анасы: Неге үнсіз отырсыңдар?!

Менi бұл хатты жазуға итермелеген "Қамшы" порталының видеоға жiберген 31.03.16 басылымындағы - "Қазақстан билiгi ағымдағы жылдың бiрiншi шiлдесiне дейiн 1,7 млн га жер сатпак" деген хабарлама. Жекенiң қолына өтетiн жерлер аукцион арқылы сатылады екен және оған көптеген жеңiлдiктер берiлетiн көрiнедi. Бұл туралы ұлттық экономика министрi Е. Досаев орталық коммуникациялар қызметiнде өткен брифингте мәлiмдедi. Оның айтуынша сатылымға шығарылатын жерлер дайындалуда, қазiрдiң өзiнде 645 га жер, немесе 1271 жеке жер учаскесi сатылымға шыгарылуға даяр. Осындай хабарламалардан кейiн халық өз пiкiрлерiн үкiметке жеткiзуге тырысты. Әрине "жалғыздың үнi шықпас" деген, жеке адамдар митингiге қатысуга бел буды. Қазақстанның заңына қарсы болса да, митингiге шығуға әр азаматтың конституциялық құқығы бар деп есептеймiн. Қазақстанның көпшiлiк қалаларында бейбiт шерулер өттi.
Бұл мәселелер бойынша бiздiң "сайлап алған депутаттарымыз" үнсiз қалды. Оның есесiне мәжілісмен В. Косарев 21.04.16 "Саясат"қа берген сұхбатында айтқаны: "Менiң әрiптестерiмнiң бүкiл халық үшiн маңызы зор мәселеге неге үндемей отырғанын бiлмеймiн". Менiң ойымша халық өз еркiмен, әсiресе қарттар жер сатуға қарсы шықты. Оларды Ардагерлер кеңесi, қоғамдық ұйымдар қолдады. Бұл қалыпты жағдай. Осы айтылған мәселелерге байланысты мәселенiң анық-қанығын шешуге: Е. Досаев - бұрыңғы а/ш минстрi, К. Ускенбаев - экономика министрiнiң орынбасары, А. Мамытбеков - бұрыңғы ауыл шаруашылық министрi, В. Косарев - парламент депутаты. Осы жолдастарды заң кабылдауға, заң жобаларын кұруға қатысы болғандықтан ең болмаса баспасөз арқылы азаматтық борыштарын орындап - халыққа, үкiметке түсiнiктеме беруiн сұраймын. Атыраудағы судья Даулешова ол кiсiлердi сотқа шақыруға қарсылық бiлдiрдi. Сол сияқты 24 сәуiрде Атырау қаласында, Исатай-Махамбет алаңында өткен бейбiт шеруге қатысқан, көздерiмен көрiп, құлақтармен естiген облыс акiмi - Ноғаев Н.А., бұрыңғы қала әкiмi - Ожаев Н.Ж., қала прокуроры - Құттықов Р. мырзалар халыққа, үкiметке болған жағдайды дәл сол күйiнде баспасөз арқылы айтып берсе деймiн.
Сiздер зиялы қауым өкiлдерiсiздер, сiздерге қарап халық бой түзейдi, ұрпақ тәрбиелеп отырсыздар, сондықтан iнге тығылғандай, балалардың жазықсыз екенiн сезе отырып көмектеспеулерiңiз мүмкiн емес деп ойлаймын. Сiздерден қолдау күтемiн.

Ешқандай атақ-дәрежелерi жоқ, тек Боқаев Макстың АНАСЫ Қожасова Рахила Хасанқызы
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

комментариев

Айдын 21 октября 2016 12:42
  • Не нравится
  • -4
  • Нравится
Уақыт созып жүргендері осы екен ғой, небір хаттармен жұрттың миын айналдырмақшы
Медет 21 октября 2016 13:28
  • Не нравится
  • -11
  • Нравится
Байғұс ана ұлының заңға қарсы шықанын, нағыз қылмыскерлерді қолдағанын мойындағы келмейді. Бірақ барлығы дәлелненіп тұр ғой

Осынлай дәрежеге жеткізбей мойындаса болады ғой Талгат. Анасын аямайды ма?
Ұлпан 21 октября 2016 15:21
  • Не нравится
  • -7
  • Нравится
Ана жүрегі деген осы, қандай жағдайда да перзентін қорғап қалғысы келеді, бірақ тым кеш. Сонау мамырда ұлын шектеу керек еді, енді қолдан келер қайран жоқ

Енді қандай деректі алға тартса да кеш, ешқандай нәтиже бермейді, ақиқат айқын өйткені.
Арчи 21 октября 2016 15:34
  • Не нравится
  • -5
  • Нравится
чет какие-то адвокаты не очень, то не устраивает, другое, затягивают процесс

Заворушку хотели устроить и на диалог с властями они явно не хотели идти.
2016 21 октября 2016 15:43
  • Не нравится
  • -6
  • Нравится
ну вообще-то Бокаеву и Аяну отвалили не мало денег за то, чтобы они устроили беспредел, вот они и устроили его
Қасым 21 октября 2016 15:58
  • Не нравится
  • -1
  • Нравится
Халық алаңға жайдан жай шықпағанын білеміз. Дегенмен, заңсыз екенін біле тұса да екі атыраулық шала белсенділер митингіге өзге де халықтың қатыуын ұйымдастырып отырған жоқ па?
Ара 21 октября 2016 16:33
  • Не нравится
  • -5
  • Нравится
Заң жүзінде де кез келген есікке кіруге болады, мейлі ол әкім болсын, мейлі ол депутат болсын!

Макс пен Талғатқа ескерту жасалған болатын, неге ескертуге құлақ аспады?
Жұлдыз 21 октября 2016 16:34
  • Не нравится
  • -4
  • Нравится
Бұл азаматтар өздері заңсыз әрекеттерге барғанын жақсы білді деп ойлаймын. Сондықтан да сот алдында жауап беруді. Ақырын күтейік.
Ереке 21 октября 2016 16:40
  • Не нравится
  • -5
  • Нравится
Оңтүстіктен келген жасыл қағаздар үшін халықты бір біріне айдап қырып жібере жаздағанымен жұмысы жоқ бұлардың...

Тоқтардың ақшасына тойып, Атырау халқын билікке айдап салғысы келде, онымен қоймай Алматыда да митингі жасағысы келгенін жасырмады

Сотта куәгер болғандар да бұрын осы митинг ұйымдастырушылардан болғандар.
Келбет 21 октября 2016 16:46
  • Не нравится
  • +2
  • Нравится
Өзге елде отырып алып батыр болу оңай, фейсбукта отырып алып көсемсінуін қараңдаршы! Мен мысалы қолдамаймын Боқаевты.

Жасайтын кезде бізден сұраған жоқ, керісінше өз ырықтарына көндіргісі келді. Енді келіп неге үнсіз отырсыңдары несі?!
ҢКӘР 21 октября 2016 16:51
  • Не нравится
  • -3
  • Нравится
Осыншама жыл бағып-қаққан баласының осындай қитұрқы істерге барғанына сенбей отырған шығар. Бірақ жер бетінде барлық адам анадан туады.
Үміт 21 октября 2016 17:31
  • Не нравится
  • +2
  • Нравится
Әттең, ешқандай ана өз баласын жамандыққа қимайды.

Соттың әділ шешім қабьлдарына сенім білдіремін.
қазақ 26 октября 2016 13:28
  • Не нравится
  • +3
  • Нравится
Комментарийлерді оқып қайран қаласың !
Бәрін жазып отырғандардың аты-жөні "тролль" деп орысша аталады (қазақшасы сөздікте жоқ).
Әғни, төлемақы үшін интернетте отырған "жазушылар"...
Бұлар статьяда не туралы жазылғанын да жөндеп оқымайды.
РАУШАН 27 октября 2016 18:06
  • Не нравится
  • -2
  • Нравится
Заң алдында бәріміз бірдейміз. Қылмыстық кодекстің өзінде рұқсат етілмеген жерде митинг өткізу қылмыстық жауапкершілікке әкеледі.

Олар оңай ақшаға тап болам деп ойлаған шығар бәлкім. Бірақ мемлекет ешкімге өзін таптатып отырмайды ғой.
J 7 января 2017 14:50
  • Не нравится
  • +1
  • Нравится
Цитата: Медет
Байғұс ана ұлының заңға қарсы шықанын, нағыз қылмыскерлерді қолдағанын мойындағы келмейді. Бірақ барлығы дәлелненіп тұр ғой

Осынлай дәрежеге жеткізбей мойындаса болады ғой Талгат. Анасын аямайды ма?

Медет-троль оңбағансың!

Цитата: Ұлпан
Ана жүрегі деген осы, қандай жағдайда да перзентін қорғап қалғысы келеді, бірақ тым кеш. Сонау мамырда ұлын шектеу керек еді, енді қолдан келер қайран жоқ

Енді қандай деректі алға тартса да кеш, ешқандай нәтиже бермейді, ақиқат айқын өйткені.

Ұлпан-троль оңбағансың!
J 7 января 2017 15:06
  • Не нравится
  • +1
  • Нравится
Цитата: 2016
ну вообще-то Бокаеву и Аяну отвалили не мало денег за то, чтобы они устроили беспредел, вот они и устроили его

2016, чтобы ты остался в 2016-м за свои слова!

Цитата: Ереке
Оңтүстіктен келген жасыл қағаздар үшін халықты бір біріне айдап қырып жібере жаздағанымен жұмысы жоқ бұлардың...

Тоқтардың ақшасына тойып, Атырау халқын билікке айдап салғысы келде, онымен қоймай Алматыда да митингі жасағысы келгенін жасырмады

Сотта куәгер болғандар да бұрын осы митинг ұйымдастырушылардан болғандар.

Ереке-троль оңбағансың!

Цитата: РАУШАН
Заң алдында бәріміз бірдейміз. Қылмыстық кодекстің өзінде рұқсат етілмеген жерде митинг өткізу қылмыстық жауапкершілікке әкеледі.

Олар оңай ақшаға тап болам деп ойлаған шығар бәлкім. Бірақ мемлекет ешкімге өзін таптатып отырмайды ғой.

РАУШАН-троль оңбағансың!

Цитата: Арчи
чет какие-то адвокаты не очень, то не устраивает, другое, затягивают процесс

Заворушку хотели устроить и на диалог с властями они явно не хотели идти.

арчи-троль, молчи моль! подонок!
Ваше имя: *
Ваш e-mail: *